МҚІА 2023 жылдың бірінші жартыжылдығындағы жұмысты қорытындылады

Бүгін Мемлекеттік қызмет істері агенттігінде ағымдағы жылдың бірінші жартыжылдығындағы қызмет қорытындысы бойынша ведомствоның жұмыс отырысы өтті.

Отырысқа Агенттік, оның аумақтық бөлімшелері, ҚР Президенті жанындағы МБА және Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталықтың басшылығы мен қызметкерлері қатысты.

МҚІА төрағасы Дархан Жазықбаев Агенттіктің барлық бастамалары Мемлекет басшысының адамға және оның қажеттіліктеріне бағдарланған мемлекеттік аппараттың «халық үніне құлақ асатын», сервистік моделін қалыптастыруға бағытталған мемлекеттік қызметті жаңғырту бойынша қойған міндеттерін іске асыруғабағдарланғанын атап өтті.

Дархан Жазықбаевтың айтуынша, мемлекеттік аппаратты бюрократиядан арылту бойынша үздіксіз жұмыс жүргізілуде. Ағымдағы жылы мемлекет пен бизнестің өзара қарым-қатынасына ерекше назар аудара отырып, қаржы, сауда салалары қызметтеріне талдау жүргізілуде.

Бизнес-қоғамдастық, Агенттіктің аумақтық департаменттері және мүдделі мемлекеттік органдар, аккредиттелген ұйымдар өкілдерінің қатысуымен өткізілген фокус-топтар аясында мемлекеттік аппаратты бюрократиядан арылту бойынша 1000-нан астам ұсыныс түсті.

Агенттік мемлекеттік қызметке кіру кезінде артық «кедергілерді» жою бойынша кешенді жұмыс жүргізді. Мәселен, өткен 4 айдың ішінде «Е-қызмет» базасында жаңа іріктеу жүйесі бойынша мемлекеттік қызметке 88 адам қабылданды, бұл ретте қатысқан адамдардың жалпы саны 646 адамды құрады. Сондай-ақ, осы бағыт аясында жоғары оқу орындары мен Мемлекеттік басқару академиясының үздік түлектерін конкурстан тыс тағайындау практикасы енгізілді.

Адами капиталды ілгерілету мемлекеттік қызметті дамытудың маңызды векторы саналады. Бүгінде Агенттік жеке сектордан мамандарды тарту бойынша жұмыс жүргізуде. Конкурстан тыс тағайындау бойынша жаңашылдықтар аясында «Б» корпусының жоғары мемлекеттік лауазымдарына Агенттікпен келісім бойынша еліміздің 12 өңірінде 95 кандидат тағайындалды. Статистикаға сәйкес, барлық тағайындалғандардың әрбір үшіншісі немесе 33%-ы – жеке немесе квазимемлекеттік сектордың мамандары.

Д. Жазықбаев мемлекеттік қызметте қолайлы жағдай жасау бойынша шаралар қабылданып жатқанын айтты. Мәселен, басқа өңірлергеротацияланатын мемлекеттік қызметшілергетұрғын үй жалдау үшін ротациялық төлемдер енгізілді, икемді кестені қолдану және қашықтықтан жұмыс істеу қағидалары бекітілді.

Отырыста мемлекеттік қызметшілердің құқықтарын қорғау шаралары да айтылды. Осы жылдан бастап Агенттік ҚББЖ-жүйесін қашықтықтан талдау және мемлекеттік органдардың ғимараттарына бару арқылы жұмыс уақыты режимінің сақталуына мониторинг жүргізеді.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау мәселелері туралы айта келе, Агенттік басшысы қызмет алушылардың құқықтарының бұзылуына проактивті мониторинг жүргізу тәжірибесіне тоқталды. Жыл басынан бері 137 көрсетілетін қызметті алушының құқықтары негізсіз бас тарту және толық емес жауаптар фактілерін анықтау жолдарымен қорғалған.

Бірінші жартыжылдықты қорытындылау барысында Дархан Жазықбаев аумақтық бөлімшелердің басшыларына өңірлердегі бизнес-процестерді бюрократиядан арылту, заңнамалық бастамаларды сапалы іске асыру, Әдеп жөніндегі уәкілдермен бірлесіп әдеп құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша жұмысты жандандыруды тапсырды.

                                                                             ҚР МҚІА Баспасөз қызметі

В АДГС подвели итоги работы за первое полугодие 2023 года

Сегодня в Агентстве по делам государственной службы состоялось рабочее заседание ведомства по итогам деятельности за первое полугодие текущего года.

Участие в заседании приняли руководство и сотрудники АДГС, его территориальных подразделений, АГУ при Президенте РК и Национального центра по управлению персоналом государственной службы.

Выступая на заседании, Дархан Жазыкбаевотметил, что основным приоритетом всех инициатив АДГС является реализация задач, поставленных Главой государства по модернизациигосслужбы, направленной на формирование «слышащего», открытого, справедливого государственного аппарата, ориентированного на человека и его потребности.

По словам Дархана Жазыкбаева, ведется беспрерывная работа по дебюрократизациии госаппарата. В текущем году проводится анализ деятельности финансовой, торговой сфер с особым акцентом на взаимоотношения государства и бизнеса.

В рамках проведенных фокус-групп с участием представителей бизнес-сообщества, территориальных департаментов Агентства и заинтересованных госорганов, аккредитованных организаций поступило свыше 1000 предложений по дебюрократизации госаппарата.

Агентством проведена комплексная работа по устранению излишних «барьеров» при поступлении на госслужбу. Так, только за прошелшие 4 месяца по новой системе отбора на базе «Е-қызмет» на государственную службу принято 88 человек, при этом общее количество участвовавших лиц cоставило 646 человек. Также в рамках данного направления введена практика внеконкурсных назначений для лучших выпускников ВУЗов и Академии госуправления.

Развитие человеческого капитала является важным вектором развития государственной службы. АДГС ведется работа по привлечению профессионалов из частного сектора. В рамках нововведений по внеконкурсному назначению на высшие госдолжности корпуса «Б» по согласованию с Агентством назначено 95 кандидатов в 12 регионах страны. Согласно статистике, каждый третий или 33% всех назначенцев – специалисты из частного или квазигосударственного сектора.

По словам Д. Жазыкбаева, особое внимание уделяется созданию благоприятных условий на госслужбе. Так, для госслужащих, ротируемых в другой регион, введены ротационные выплаты в целях найма жилища, утверждены Правила применения гибкого графика и дистанционной работы.

На совещании также были озвучены меры по защите прав госслужащих. С этого года Агентством осуществляется мониторинг за соблюдением режима рабочего времени посредствомдистанционного анализа СКУД-системы и посещения зданий госорганов.

Говоря о вопросах контроля качества оказания госуслуг, глава АДГС отметил практику проактивного мониторинга нарушений прав услугополучателей. С начала года защищены права 137 услугополучателей посредством выявления фактов необоснованных отказов и неполных ответов.

В рамках подведения итогов первого полугодияДархан Жазыкбаев поручил руководителям территориальных подразделений активизировать работу по дебюрократизации бизнес-процессов в регионах, качественной реализации законодательных инициатив, профилактике этических правонарушений совместно с Уполномоченными по этике.

Прессслужба АДГС РК

 

The ACSA summed up the results of work for the first half of 2023

Today, the Agency for Civil Service Affairs held a working meeting of the department on the results of its activities for the first half of this year.

The meeting was attended by the management and employees of the ACSA, its territorial divisions, the ASU under the President of the Republic of Kazakhstan and the National Center for Civil Service Personnel Management.

Speaking at the meeting, Darkhan Zhazykbayevnoted that the main priority of all the initiatives of the ACSA is the implementation of the tasks set by the Head of State on the modernization of the civil service, aimed at the formation of a «hearing», open, fair state apparatus focused on people and their needs.

According to Darkhan Zhazykbayev, continuous work is underway to de-bureaucratize the state apparatus. This year, an analysis of the activities of the financial and trade spheres is being carried out with a special emphasis on the relationship between the state and business.

Within the framework of the focus groups held with the participation of representatives of the business community, territorial departments of the Agency and interested government agencies, accredited organizations, over 1,000 proposals were received on the de-bureaucratization of the state apparatus.

The Agency has carried out comprehensive work to eliminate unnecessary «barriers» when entering the civil service. So, only in the past 4 months, 88 people have been accepted for public service under the new selection system based on «E-kyzmet», while the total number of participating persons amounted to 646 people. Also, within the framework of this direction, the practice of non-competitive appointments for the best graduates of universities and the Academy of Public Administration has been introduced.

The development of human capital is an important vector for the development of public service. AСSA is working to attract professionals from the private sector. As part of the innovations on non-competitive appointment to the highest state duties of the «B» corps, 95 candidates were appointed in 12 regions of the country in coordination with the Agency. According to statistics, every third or 33% of all appointees are specialists from the private or quasi–public sector.

According to D. Zhazykbayev, special attention is paid to creating favorable conditions in the civil service. So, for civil servants who are rotated to another region, rotational payments have been introduced for the purpose of hiring housing, the Rules for the use of flexible schedules and remote work have been approved.

Measures to protect the rights of civil servants were also announced at the meeting. Since this year, the Agency has been monitoring compliance with the working time regime through remote analysis of the ACS system and visits to government buildings.

Speaking about the issues of quality control of public services, the head of the AСSA noted the practice of proactive monitoring of violations of the rights of service recipients. Since the beginning of the year, the rights of 137 service recipients have been protected by identifying the facts of unjustified refusals and incomplete responses.

As part of summing up the results of the first half of the year, Darkhan Zhazykbayev instructed the heads of territorial divisions to intensify work on de-bureaucratization of business processes in the regions, high-quality implementation of legislative initiatives, prevention of ethical offenses together with Ethics Commissioners.